Serbian Chinese (Simplified) English French German Hungarian Italian Norwegian Romanian

OBAVEZNO glasajte!!!


Obaveštenje za učenike, roditelje i prijatelje škole


Molimo Vas da nađete par minuta svakog dana do 2. juna kako bi glasali za našu školu.

Nagrada je Tarket podna obloga za jednu učionicu za tri škole. Ako se niste prijavili nije kasno.

Kliknite na sledeći link ili na sliku: https://ucionicaizsnova.rs/gallery/263

Priv put morate da se registrujete ili da se prijavite preko fejsbuk naloga.

Najlakše Vam je verovatno preko FB naloga.

Unapred Vam hvala.

 

1495533231-592406afbc67d
Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
PrimeriDobrePrakdeBlack
DobraPraksa
                          eCasopisRed
eČasopis
                          AktivnaSkola
AktivnaŠkola
                          FacebookRed
facebook
                          MoodleRed
moodle
                          Instagram
Instagram

Radionica programiranja ScratchJr #1

5. april 2017 - Galerija fotografija

U sredu, 5. aprila, instruktori Ki.Kod.Klub-a, programerskog kluba Centra za stručno usavršavanje Kikinda, održali su novu radionicu u sklopu promocije programiranja u našoj školi. Na času informatike učenici III2, sa učiteljicom Gordanom Rackov, upoznali su se sa programskim jezikom ScratchJr. Ovaj programski jezik je prilagođen uzrastu dece od 5 do 11 godina pomoću kojeg veoma lako mogu savladati programerske korake. Učenici su sa lakoćom shvatali logički i algoritamski način razmišljanja programera.

1

Mali programeri su naterali razne crtane likove da plešu, skaču, trče, nestaju kao duhovi, ali i na razne druge dinamične stvari koje omogućava ovaj program. Naši učenici su imali prilike da naprave animirane filmove, da slici i junacima na njoj udahnu pokret i naprave malu priču. Ove aktivnosti će se nastaviti pod budnim okom instruktora Tanje Radovanov i Arpada Pastora sve dok učenici ne savladaju program do detalja i budu sposobni da samostalno, bez ičije pomoći, sami naprave program koji će biti plod njihove mašte.

2   3

Statistika

2241254
DanasDanas1264
JučeJuče1150
Ove nedeljeOve nedelje9657
Ovaj mesecOvaj mesec36208
UkupnoUkupno2241254
Korisnici - 0
Gosti - 21

Školski Google Webmail

MailRed

Prijava