Serbian Chinese (Simplified) English French German Hungarian Italian Norwegian Romanian
Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
PrimeriDobrePrakdeBlack
DobraPraksa
                          eCasopisRed
eČasopis
                          AktivnaSkola
AktivnaŠkola
                          FacebookRed
facebook
                          MoodleRed
moodle
                          Instagram
Instagram

Matematika kroz igru

5. novembar 2016 - Galerija fotografija

Nastavnik matematike Danilo Borovnica je u petom razredu održao ugledni čas na temu Deljivosti i faktorizacije brojeva. Koristio je edukativnu igru Prime Climb, kojoj je dao ime Pravilno Prosto Pentranje, tj. P3. Ovo je prvi put u Srbiji da se ova igra primenjuje u nastavi. Ovo može biti inovativna metoda učenja množenja i deljenja koja omogućava i mlađem uzrastu da se uključi u igru putem prepoznavanja obrazaca, tj. gledajući u boje. Za potrebe ovog časa, nastavnik Borovnica je uradio prevod pravila igre, napravio ploču i karte. Ovaj pristup nastavi odgovara Kolbovom eksperimentalnom ciklusu (stil učenja) koji polazi od konkretnog iskustva (osećati, otkrivati) preko reflektivnog posmatranja (opservacija), apstraktne konceptualizacije (promišljanje, analiza, razmišljanje) i aktivnog eksperimetnisanja (činjenje, primena).

igra1    igra4

U školi se dosta vremena provodi u savladavanju množenja i deljenja, ali većina provedenog vremena u vežbanju je frustrirajuća, dosadna, bez isticanja dubljeg razumevanja matematike, tako da deca gube zainteresovanost, propuštaju lepotu i uživanje. Ova igra inspiriše decu za dublje razumevanje matematike dok vežbaju aritmetiku; mehanizam igranja je jednostavan, tako da deca u njoj mogu da uživaju dok igraju, ali moguće strategije su dovoljno složene da čak i izvežbani igrači moraju da stanu i razmisle koji naredni potez će biti najbolji. Mi smo je zavoleli.
Igra liči na „Ne ljuti se, čoveče” samo po figurama i po tome što možete naljutiti protivnika kada ga izbacite sa table.
Uglednom času su prisustvovali direktor škole Vitomir Radak, učiteljica Gordana Rackov, pedagog Mirjana Blagojević, nastavnica tehničkog Marija Ristić i bibliotekarka Snežana Danić.
Za više informacija o ovoj igri pogledajte sajt nastavnika Borovnice.

igra2    igra3    

Školski Google Webmail

MailRed