Saradnja sa roditeljima - primeri dobre prakse

9. januar 2014 - Galerija fotografija

U okviru redovnih i izbornih predmeta učitelji i nastavnici naše škole praktikuju da uz pomoć roditelja dece iz odeljenja organizuju časove u prirodi, van učionice, a sve u cilju razvijanja interesovanja i njihovih sposobnosti za aktivno upoznavanje okruženja.

Učenici IV2 su imali priliku da uče na poljoprivrednom gazdinstvu u Nakovu, vlasništvu Gabrijele i Veselina Šibula, roditelja učenika Stefana Šibula. Imali su priliku da posmatraju postupak spremanja hrane, čišćenja prostorija u kojima životinje borave, ali i da učestvuju u njihovom hranjenju. Videli su mnoge poljoprivredne mašine, čuli čemu služe, sedeli u traktoru i vozili se u prikolici. Nakon kratke pauze i posluženja, učenici su dobili pripremljenu glinu i uživali su u vajanju. Pravili su različite predmete, ukrase, nakit i životinje. Na kraju su organizovana takmičenja u badmintonu, tenisu i fudbalu.

Učenici III5 odeljenja išli su na izlet do Kinđe, uzvišenja koje je bilo pravi izazov za mlade "planinare". Savladali su svih 6 metara visine i stigli do vrha Kinđe, odredili su strane sveta pomoću Sunca, posmatrali okolinu i tako stekli nova iskustva vezana za orijentaciju u prostoru. Videli su kako se vrši soja, a vozači kombajna su dozvolili da i učenici sednu u kabinu i da zajedno rade na ubiranju mahuna soje.

praksa1    praksa2